Dålig uppdatering i bloggen!

Ja, vi vet att det är lite dött här. Men just nu tror jag alla vi tjejer har allt för mycket att ta itu med i våra liv. Det är också snart sommarlov, så betygen ska sättas och de sista inläminingrna ska in. Så det är mycket som pågår just nu... Men jag hoppas att vi kan komma igång med bloggen igen så fort som möjligt sen!

Kan ju bara säga att jag tänker döda de som har hand om inköpen på skopunkten!!! Jag mpste ha ett oar skor därifrån, men tror ni att dom finns kvar i min storlek någon stans i svergie?? NEJ!!!! Blir så jävla irriterad... Hittar inga andra liknande skor heller... Så det blir nog inga nya högaklackar i år :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0