Länge sedan

Hej,
det var ett bra tag sisst jag blogga. Har varit borta en hel del först Prag sen Malta och sisst göteborg. Har börjat vänja mig vid att vara borta och resa. Har saknat er otroligt mycket<3. Har så mycket att berätta Malta var underbart med vänner och en massa shopping. Köpte en skit snygg frans väska som jag älskar. Vi fick några soliga dagar då vi riktigt njöt av solen! , vi badade dessutom i havet så himla skönt. I söndags kom jag hem från göteborg sjukt kul med liseberg men såklart ska man ha otur. Alla våra väskor blev stulna som vi hade låst in i bilarna! Jag hade allt där , mina kläder , mina nya skor , alla badräkter , mobil , pengar , ipod , hörlurar och en massa saker. Räknade igår och allt blev 11000kronor helt sjukt! , hatar dom!  men men sånt händer får shoppa nu i helgen haha ,
Som sagt så har jag saknat er så himla mycket vi borde ses så snart som möjligt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0