Nya tider!

Försöker starta om på nytt. Jag hoppas jag klarar det, men jag har i alla fall tagit några ganska stora steg i rätt riktning nu på senaste tiden :D

Var dessutom och hälsade på min valp idag... Så jävla grymt söt!!!! Ville bara stoppa din i fickan och springa vad fan haha Ne men 5 veckor till så är den med mig för alltod :D

Sitter nu här och stirrar in i dataskärmen, så jävla tråkigt. Pallar inte heller gå och lägga mig, så det blir att sotta tills ögonen blir så där cp haha
Köpte föresten att par nya klackar här om dagen, LOVE THEM (L) ska nog se till att använda dem flitigt i sommar :) Kanske får in en bild på dom här snart :)

Nä ska fortsätta och bomba folk på msn haha god natt / Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0