Rebecka här

Jag har lite komeentarer till er alla:

Nathalie: Ha så jävla kul i NYC nu gumman! Och glöm inte att uppdatera bloggen, we wanna know everything!

Josefin: Jag kunde inte vara mer stolt eller mer glad för din skull gumman. Helvete vad du har växt som person, jag älskar dig galet!

Emma: Baggen, vart har du tagit vägen? Knappt att man hör från dig längre! Lever du? Jag är sugen på kebabtallrik haha, bangar du på grillen någongång i veckan?

Miranda: Samma med dig! Where did you go? Uppdatera bloggen oftare gumman!

Aina: Aina ditt lilla knasbarn.. har du också gått och dött? Hur gick det med iPoden och pengarna och allt? Vi vill veta!!

Och till mig själv, Rebecka: Fan vad jag är bäst.

Älskar er! Och uppdatera bloggen mer era hoes!

>> NY BLOGG!

Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHA BECKA

2009-06-26 @ 12:56:24
URL: http://middleclassbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0