update

Vet att jag varit lite.. off om man säger så. Men som ni kanske vet så är mitt lvi helt upp och ner just nu. Men nu börjar det gå emot bättring, snart är det sommarlov och mitt "utegångförbud" tar slut.
Och jag undrar varför är det så jävla svårt att svara på min enda fråga till er? om vi alla akn ses någon dag? bara ta en fika eller vad som helst! morr...
Igår hade jag aproligt om jag säger så, var i Sorunda med massa salem folk, ni vet .. dom där äckelungarna (hehe) hade skit roligt och jag skrev på alla killars magar, hehe.. Sedan satt jag mest och skratta, dansa och tog 100000000 kort.
Ja vad mer? 2 veckor kvar i skolan typ, jag är en fattig person just nu och borde plugga. Ska nog skriva lite på en uppsatts om hjältar. Ganska rolig läxa, mycket eget tänkande och skriva, precis som jag älskar.
Nu ska jag dunka dunka till den här låten: when love takes over - david guetta feat kelly rowland
Puss


Kommentarer
Postat av: Rebecka

gumman.. du behöver inte änns fråga klart vi ska ses!!

2009-05-22 @ 23:44:17
URL: http://rabecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0