Valborg

Hade en sjukt trevlig kväll i går kväll. Träffade alla brudarna utom aina här :P
Jag och mirre var förs hos en kompis, som typ hade grillning eller nått. Men vi gick därifrån rätt tidigt, och satte oss istället och åt på salems pizzeria. Sedan bar det av till en anna kompis för att träffa nathalie :D Där blev det lite mer drag och trevligt folk. Så gick vi till fågelsången för att kolla brasa. Vi träffade emma. L och becka där nere och drev med några killar hahaha.

Sedan drog vi tillbaka och så kom även emma w.k och en tjej som jag inte träffat sen förra sommaren. Det var i alla fall sjukt trevligt, kvällen slutade med att jag sov hemma. Var inte helt på topp när jag vaknade i morse men men det är nog inte meningen att man ska vara heller hahah :P / Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0